söndag, september 2

FAREWELL PARTY

Den här lördagskvällen har jag spenderat hos Stella&Frida på avskedsfest. Har haft det så otroligt roligt med massvis av härliga människor, fina diskussioner och roliga (och ibland kanske också lite mindre roliga) skämt. Det har druckits grönt vitt vin ur fina glas, ätits himmelska hembakade chokladcookies, setts på myyycket bilder och skrattats för minst tre månader. Jag har nog haft världens finaste avskedsfester, vilket ju måste betyda att jag har världens finaste vänner.

IMG_07092
Stella.

IMG_07042
Emzi.

Det kändes så konstigt att ta farväl av alla fina människor. Det är ju bara tre månader och egentligen kommer ju ingen att överhuvudtaget hinna märka att ja är borta, men ändå känns det som en så stor förändring. När folk kramade mig hårt och sade hur mycket de kommer att sakna mig kunde jag bara inte annat än blinka med tårar i ögonen. Ni är så sjukt fina alla. Jag kommer att sakna er så mycket att det inte är sant.

2 kommentarer:

Emzi sa...

Vi kommer att sakna dig helt massor!

katarina sa...

hej! nu kommer jag ju med det här alldeles för sent, jag tycker också de sku va helt superkul att ses, de e så länge sen!! men underbart med din resa, va e de du ska göra i spanjen? när är du tillbaka? kram<3 hoppas du har de bra!