tisdag, oktober 9

VANSMANIAC

För tillfället känns det som att jag inte kan tänka på något annat än mina drömskor. Okej, åtminstone inte tänka på något annat i shopping-väg. Det enda som snurrar i mina ögon är en massa prickar och tjockt gummi, nämligen i form av ett par minst sagt perfekta Vans. Jag har aldrig riktigt sett charmen i dem. Vans. För mig har de alltid varit bara skor. Och det var de ännu några veckor tillbaks, ända tills jag såg Whitney Port i en brittisk veckotidning. Hela hennes outfit var sjukt häftig men skorna var det jag bara inte kunde glömma. Så nu sitter jag och drömmer om hur bra de skulle passa med varenda en outfit tills jag faktiskt har dem på mina egna fötter. Och det anar jag att inte kommer att ta alltför länge.

4564e5fec32b85f7_Whitney-Port-Leopard-Vans.xxxlarge_1

Btw känns det som att jag är lite leopardmaniac också för tillfället. Hjälp.

Inga kommentarer: