onsdag, maj 15

UTMANAD!

Blev utmanad av fina Heidi på Urban flavours att svara på några frågor och därmed berätta lite mera om mig själv. Så här får ni nu några frågor och svar varsågoda!


Fem grejer jag behöver varje dag

iPhone+laddare
kaffe
tandborste
hudkräm
antihistamin (tråååkigt jag vet!)


Fem filmer jag rekommenderar
(ursprungligen var det frågan om böcker men till den frågan har jag inte mycket att komma med...)


Fem materialistiska presentönskemål
Det perfekta iPhone skalet 
Ett 500euros presentkort till Starbucks
Nya Converse
Ray-Bans
Essies nagellack i alla nyanser


Fem platser jag vill besöka
foto Katarina

Fem adjektiv som beskriver mig bäst


Fem livstips jag vill dela med mig


Fem inspirerande tjejer jag vill utmana vidare

Katarina
Emma
Frida
Louise

alla bilder från Pinterest

2 kommentarer:

Jessica Juanita sa...

Snyggt :)
min pappa ska imorn ti barcelona! avundsjuk!

Emzi sa...

Jag skall absolut ta och göra den här så fort jag hinner :)