torsdag, januari 31

SOON TO BE MINE

Nå, nu kan jag inte hålla mig längre och måste få berätta vad jag gått och satt mina pengar på!
Kommer någon av er ihåg de här?

Ja, de där magiska skorna jag gått och drömt om konstant precis hela hösten, dreglat över i butikerna i Spanien, provat, villat ha och önskat mig dag ut och dag in. De där skorna som kändes att skulle passa med varenda en outfit under hösten, men som jag aldrig ändå hade möjlighet att lägga över 70 euro på. Ja, alltså de där Leopard Vansen.
nastygal.com

Igår bestämde jag mig ändå plötsligt att nej nu får det vara nog med drömmandet. Och när jag hittade dem på Nastygal för 55 dollar, kunde jag inte låta bli; även tillsammans med postavgiften på 15 dollar blir det billigare än jag någonsin skulle hitta i Finland. Och så sjukt glad man kan vara när man vet att mina drömskor nu är påväg till mig!